SIA Viart un SIA LiDi ART ir apņēmusies aizsargāt savu klientu privātumu. Šajā privātuma politikā mēs izskaidrojam, kā uzņēmumi apstrādā savu klientu (turpmāk tekstā — „klients”/„klienti”) personas datus. Personas dati ir dati, uz kuru pamata var identificēt klientu, piemēram, viņa vārdu un uzvārdu vai tālruņa numuru.
1. Kāpēc mēs apstrādājam Jūsu personas datus?
Mēs apstrādājam personas datus brīdī, kad, piemēram, mēs saņemam klientu atsauksmes, vai klients veic pirkumu LA KEBABS interneta veikalā.
Personas datus var apstrādāt, pamatojoties uz klienta piekrišanu, līgumu, kas noslēgts ar LA KEBABS, mūsu juridisko pienākumu vai likumīgām interesēm.
Mēs apstrādājam personas datus tikai tiktāl, ciktāl tas ir nepieciešams šādiem izmantošanas mērķiem:
- klientu attiecību pārvaldības un attīstības nodrošināšanai starp LA KEBABS un klientu;
- klientu atsauksmju apstrādei un atbildēšanai uz tām (apstrādes kritērijs: likumīgās intereses);
- kredīta pieprasījumu vai tā pieprasījumu atgriezt apstrādei vai atbildēšanai uz tiem (apstrādes kritērijs: juridisks pienākums);
- konkursa zīmējumu un konkursu rīkošanas, balvu pasniegšanas un uzvarētāju vārdu publicēšanas nolūkam saskaņā ar konkursa noteikumiem (apstrādes kritērijs: likumīgās intereses);
- tīmekļa vietnē izvietoto pasūtījumu piegādes un apstrādes vajadzībām (apstrādes kritērijs: juridisks pienākums);
- tīmekļa lapas izstrādes vajadzībām, izmantošanas analīzei un mārketinga vajadzībām (apstrādes kritērijs: piekrišana).
Likumīgās intereses, kas ir priekšnoteikums datu apstrādei, ir balstītas uz likumu, un to piemērošana pieprasa, lai datu subjekta intereses un tiesības tiktu precīzi ņemtas vērā. Likumīgās intereses attiecas uz tādu datu apstrādi, kas ir būtiski saistīta ar personas datu kontroliera darbību, un ko klients var pamatoti uzskatīt par šādām darbībām piederošu.
Personas datus var apstrādāt tikai noteiktiem mērķiem. Pamatojoties uz klienta sniegtajiem personas datiem, no klienta nedrīkst pieprasīt, piemēram, akceptēt tiešo tirdzniecību, ja klients nav devis skaidru piekrišanu, kā arī apstrādāt viņa vai viņas personas datus, ja šādā veidā tiek pārkāpti šīs privātuma politikas noteikumi.
2. Kādi dati par mani tiek savākti un kādi ir datu avoti?
Dati tiek ievākti no paša klienta brīdī, kad klients sazinās ar LA KEBABS, piemēram, lai sniegtu atsauksmes vai piedalītos konkursā, vai arī, ja klients veic pasūtījumu LA KEBABS interneta veikalā. Šie dati ietver klienta vārdu un uzvārdu, adresi, e-pasta adresi, tālruņa numuru, zīmēšanas un konkursa atbildes informāciju, atļaujas un piekrišanu, dāvanu kartes saņēmēja kontaktinformāciju un dāvanu kartes saņēmēja ziņojumus.
Dati tiek savākti arī saistībā ar pakalpojuma izmantošanu. Kad klients veic pasūtījumu LA KEBABS interneta veikalā, reģistrā tiek saglabāti klienta pirkuma dati (piemēram, pasūtīšanas laiks un maksājuma informācija). Izmantojot LA KEBABS tīmekļa vietni, tiek apkopoti lietotāja dati, piemēram, IP adrese, pārlūka informācija un lietošanas laiks.
3. Kurš apstrādā personas datus?
LA KEBABS personas datus apstrādā personāls, kura amata aprakstos ietilpst attiecīgo pakalpojumu uzturēšana un pārvaldība. Datu apstrādes nolūkā tos var pārsūtīt LA KEBABS uzņēmumu grupas ietvaros.
Personas datu apstrādē mēs izmantojam arī trešo personu pakalpojumus. Mēs pieprasām, lai dati tiktu izmantoti tikai iepriekš aprakstīto mērķu īstenošanai.
Dati tiek nodoti tālāk minētajām personām ārpus LA KEBABS:
- Dati tiek nodoti pakalpojumu sniedzējiem, kas ir atbildīgi par LA KEBABS IT pakalpojumu uzturēšanu un attīstību.
- Ar interneta veikalu saistītie dati tiek nodoti maksājumu starpniecības pakalpojumu sniedzējiem un transporta pakalpojumu sniedzējiem.
- Dati tiek nodoti tiesībaizsardzības iestādēm un citām iestādēm, ja to nosaka likums, noteikumi vai juridisks pieprasījums, vai nozieguma izmeklēšanas vai juridiskas prasības īstenošanai vai aizstāvībai.
- Dati tiek nodoti apdrošināšanas sabiedrībām, kas apstrādā prasījumus par bojājumu atlīdzību.
- Datus uzņēmuma iegādes vai apvienošanās gadījumā var nodot uzņēmuma pircējam.
4. Datu pārsūtīšana uz trešām valstīm. Aizsardzības pasākumi, kas attiecas uz datu pārsūtīšanu
Personas datu apstrādē LA KEBABS izmanto apakšuzņēmējus, un šajā kontekstā dati tiek apstrādāti arī ārpus Eiropas Savienības (ES) un Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ). Gadījumos, kad personas dati tiek pārsūtīti ārpus Eiropas Savienības (ES) un Eiropas Ekonomikas zonas (EEZ), mēs nodrošinām pienācīgu personas datu aizsardzības līmeni, piemēram, izmantojot līguma standartklauzulu līdzekļus, ko apstiprinājusi Eiropas Komisija.
5. Datu aizsardzība
Lai novērstu personas datu neatļautu izmantošanu, pārsūtīšanu, dzēšanu vai citu apstrādi, kas var apdraudēt datu aizsardzību, LA KEBABS izmanto tehniskos un organizatoriskos līdzekļus. Reģistrs tiek uzturēts elektroniskā veidā. Reģistra izmantošanu, datu izmainīšanu un apstrādi veic, izmantojot tikai daudzpakāpju lietotāja identifikāciju, kas tiek veikta ar šifrētu aplikāciju. Reģistru drīkst izmantot tikai tās personas, kurām ir uzticēts veikt sistēmas uzturēšanu un pārvaldību. Reģistra dati ir aizsargāti pret piekļuvi no ārpuses, un tā izmantošana tiek uzraudzīta.
6. Cik ilgi dati tiek glabāti?
Dati tiek glabāti šādi:
- Klientu atsauksmes un kredīta pieprasījumi: Dati tiek dzēsti pēc viena (1) gada, sākot ar datumu, kad klients iesniedza atsauksmi. Tomēr datus var uzglabāt arī ilgākā laika periodā, ja tam ir pamatots iemesls, piemēram, klienta kredīts, kas tiek izsniegts, pamatojoties uz klienta atsauksmēm, kompensācijas par zaudējumiem vai kādu citu juridisku iemeslu dēļ.
- Zīmējumu un konkursa dalībnieka informācija: Dati tiek dzēsti brīdī, kad uzņēmums ir sazinājies ar uzvarētāju un ir piešķirtas balvas.
- Interneta veikala personas dati un darījumu dati: Dati tiek glabāti tik ilgi, cik tas ir nepieciešams, kā tas noteikts grāmatvedības un patērētāju aizsardzības tiesību aktos.
- Citi klienta dati: Dati tiek glabāti tik ilgi, kamēr vien ir nepieciešams apstrādāt datus kādam no iepriekšminētajiem mērķiem.
7. Informācija par automātisko lēmumu pieņemšanu (profilēšana)
LA KEBABS neveic automātisko lēmumu pieņemšanu, piemēram, profilēšanu, pamatojoties uz LA KEBABS klientu reģistru.
8. Klienta tiesības
Klients var izmantot tālāk minētās tiesības, sazinoties ar LA KEBABS pa pastu vai e-pastu.
Piekļuves tiesības
Klientam ir tiesības pārbaudīt savus datus reģistrā.
Tiesības pieprasīt nepareizu vai nepilnīgu datu labošanu
Klientam ir tiesības pieprasīt nepareizu vai nepilnīgu datu labošanu.
Tiesības dzēst datus
Klients ir tiesīgs pieprasīt, lai viņa vai viņas personas dati tiktu dzēsti. Pēc klienta pieprasījuma LA KEBABS ir jādara viss iespējamais, lai dati tiktu nekavējoties dzēsti, izņemot gadījumus, kad pastāv juridiska rakstura iemesli, kas liedz šādu datu dzēšanu.
Tiesības ierobežot un iebilst pret datu apstrādi
Klientam ir tiesības ierobežot un celt iebildumus pret viņa vai viņas personas datu apstrādi. Kad klients ir iesniedzis pieprasījumu, LA KEBABS vairs nevar apstrādāt klienta personas datus, ja vien nepastāv juridiska rakstura iemesls šādai apstrādei.
Tiesības pārsūtīt datus no vienas sistēmas uz otru
Klients ir tiesīgs saņemt savus personas datus strukturētā un vispārpieņemtā veidā, lai tas varētu nodot datus citam personas datu apstrādes kontrolierim.
9. Tiesības iesniegt sūdzību
Klients var iesniegt sūdzību par personas datu apstrādi kompetentā iestādē savas dzīvesvietas valstī. Sīkāka informācija par valstu datu aizsardzības iestādēm atrodama šeit: https://ec.europa.eu/newsroom/article29/item-detail.cfm?item_id=612080.
10. Kas ir Jūsu personas datu kontrolieris, un kur Jūs ar to varat sazināties?
Kontrolieris ir Viart SIA un LiDi ART SIA.
Pieprasījumus par reģistru var iesniegt pa pastu vai e-pastu:
Viart SIA
Latvija, Daugavpils, Staņislavska iela 15, LV5401
LiDi ART SIA
Latvija, Daugavpils, Kandavas iela 4a-9
11. Rekvizīti
SIA Viart
Reģ.Nr LV41503076412
Juridiska adrese: Staņislvaska iela 15, Daugavpils
SIA LiDi ART
Reģ.Nr LV41503085608
Juridiska adrese: Kandavas iela 4a-9, Daugavpils